26.06.07

Τα Νέα μου

Τα νεα μου ειναι πολλά σαλαλαλά και συγκεχυμένα γιαυτό λέω να μην σας πω τίποτα συγκεκριμένα.

Θα προβώ όμως σε γενικές ανακοινώσεις :

1. Η απομυθοποίηση με έχει κάνει κακό άνθρωπο.

Ειρωνεύομαι πλέον τους πάντες.
Δεν έχω εχθρούς αξιοσέβαστους πλέον ούτε συμμάχους (φτου γμτ)...
Τελευταίο θύμα μου (εκτος απο τις μικρές εταιρείες που ζητούν προσωπικό) ήταν ο χασάπης της γειτονιάς που οταν αδειάζει τα σαπιοκρέατα απο το ελαφράς ψυξης φορτηγό ψυγείο που χρησιμοποιεί , το αφήνει με πόρτες ανοιχτες για να ξεμυρίσει. Αυτο ειναι καθαρη υγειονομική παράβαση (ΒΕΒΑΙΩΣ)

Μπαίνουν τοτε οι γάτες της γειτονιάς εντός του ψυγείου και αυτός τις κυνηγάει (ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΔΕΙ) με τη σκούπα.
Εδωσα κατι ψιλα στα πιτσιρίκια της γειτονιάς τα οποία άλλο που δεν ήθελαν να την αράξουν πλησίον του φορτηγού και να νιαουρίζουν ανα τακτά χρονικά διαστήματα
Ακολουθούσαν σκηνές βωβού κινηματογράφου με τον γερο χασάπη να κυνηγάει ανυπαρκτες γάτες.

Καπάκι τον πήρα τηλέφωνο με το skype και έκανα ρεσιτάλ cat impersonation.

2. Εχω γινει εντελώς ζώον και αγνωστικιστής.
Δεν φοβάμαι πλέον τις αιματολογικές που κάνω κάθε δύο μήνες. Εχω φτάσει σε τετοια μνημειώδη απάθεια που οταν ο γιατρος ανησύχησε γιατι εχουν αυξηθεί λίγο τα λευκά του απάντησα με απάθεια οτι εγω δεν ανησυχώ διοτι ούτε αυτός υπάρχει ούτε οι εξετάσεις.
Ειναι ολα προιόντα του Μάτριξ , ουστ ρε ανύπαρκτε !
(ουτε τσιπούρες υπάρχουν πλέον )

3. Δεν θέλω ούτε γκόμενες , ούτε καβάτζες πλέον.
Γουστάρω να μενω μόνος σπίτι και να μην κυνηγάω δεξια και αριστερά , βρε ουστ!
Βεβαια ολο το γκομενο μαρκετινγκ που εκανα το Χειμώνα πάει στράφι.
Για να φανταστείτε η προγναθική με πήρε στο σταθερό και της είπα οτι είμαι στις Σπέτσες ολιγοήμερη.

4. Εμαθα να οδηγάω το προιστορικό αυτοκινητο με τις ταχύτητες ΚΑΙ δεν κάνω γκριμάτσες ούτε μουτζώνω το λεβιέ ταχυτήτων μολις ανάβει πράσινο.

Μη σου πω οτι μου αρέσει πλέον να οδηγώ μηχανικό.
Αλλα δεν μου αρέσει καθόλου που μου αρέσει διοτι ειναι μιζερια το θέμα

Μπηκα σε μια εποχή απάθειας , την οποία και δεν γουστάρω καθόλου μα καθόλου ...

Πρεπει καπως να ξαναβρω το σασπένς και το μεγαλείο
(η έστω την παραίσθηση μεγαλείου ) που είχα μεχρι πρότινος........

17 comments:

Elias hat gesagt…

Απομυθοποίηση; Αγνωστικισμός;
Α, κατάλαβα. Ψήφισες Επανίδρυση του Κράτους και τώρα έχεις πέσει απ' τα σύννεφα.
Είναι πολιτικό το θέμα σου.

Όλα είναι ένα Matrix, μια ανάσα, μια πνοή.

Anonym hat gesagt…

Καλημέρα φίλε! Μην ανυσηχείς υπάρχουν και χειρότερα. Ήδη έχω φτάσει στο σημείο να ξεχνάω ονόματα (τις προάλλες προσπαθούσα επί ένα ολόκληρο πρωινό να θυμηθώ το όνομα μιας συναδέλφου που είμασταν σε διπλανά γραφεία επί ένα χρόνο στο μισθολόγιο και δεν μπορούσα) αλλά και να βλέπω στον ύπνο μου ότι καταρτίζω προϋπολόγισμούς. Οι συνάδελφοι μου λένε ότι είναι φυσιολογικό το φαινόμενο, το έχουν περάσει και αυτοί, όμως εγώ ανυσηχώ γιατί τώρα αρχίζουν να σφίγγουν οι ζέστες και τα πιο δύσκολα δεν έχουν έρθει ακόμη.

Πάντως μια είναι η λύση όπως άλλωστε τραγούδησε και ο μέγιστος αιδός Κώστας Μαρτάκης. ΘΕΛΩ (και θέλεις) ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!

pietà hat gesagt…

Μετάλλαξη και εσύ;;;; Τι έγινε, είναι κολλητικό;;;;

Να περνάς καλά στις Σπέτσες και να μας φέρεις και κανά τοπικό προϊόν ερχόμενος, ναι;;;

:)))))))))))

Mogwai hat gesagt…

τι μεταλλαξη ρε παιδια, germanos teenage (leme tora) mutant hero turtle εγινες?

Dawkinson hat gesagt…

το 2 και το 3, μου έρχεται ταμάμ. Κόπυ πέιστ.

3 parties a day hat gesagt…

Δεν ανησυχώ, θα σου περάσει.
(Εκτός από το δεύτερο. Τους γιατρούς καλά θα κάνεις να συνεχίσεις να τους θεωρείς ανύπαρκτους. Είναι πιο υγιές.)

nanakos hat gesagt…

Εμένα μια χαρά μου φαίνεσαι!!! μη σου πω υγιέστερος από ποτέ!!!
Για τισ γκόμενες μην ανησυχείς: θα σε πάω να σου βρω την καλύτερη!

JoaN hat gesagt…

που μένεις είπαμε να μην πάμε στον ίδιο χασάπη ? :P

Σπέτσες ε? Τι τύχη!oxoxo

αιματολογικές ε? δεν υπάρχουν ...

(τι τραγούδι να πω τώρα μέσα στη ζέστη? χμ...)

"κουράστηκα κ αποχωρώ θέλω ένα κόσμο πιο απλό σαλαλα"

[Germanos] hat gesagt…

@κουνούπι - Το Γερμανός δεν είναι τυχαίο ψευδώνυμο κατα συνέπεια κατανοώ μονο την τελευταία σου φράση η οποία ειναι κορυφαία -
Ολα ειναι ενα ματριξ

@ανωνυμ - Δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα εχεις ξεχάσει και το δικό σου όνομα... συμπάσχω αλλα ειμαι Σπέτσες (η Υδρα είπα?)

@Μογκβαης - Εγινα κακός λέμε σαν τον Αγγελο στη βερα στο δεξί


@Πιετά - Κολλητικό όχι , μάλλον τυχαίο(θα φερω μαστίχα οκ?)
:)))

@dawkinson - A! οχι και ετσι διοτι εχουμε διαφορα ηλικίας , εσυ εισαι νεο παιδι

@3pad - Σου λεω ειναι καλυτερα έτσι!!! no woman no cry

@nanakos - Ναι όντως καλυτερα αισθάνομαι , απο γυναικεία κοννε υποπτευομαι οτι εχεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ

@τΖΟΑΝ - Στην αγια μαρινα Ηλιουπόλεως αλλα ολο χασαπικα εχει εδω (δες αφιερωμα για ΝΠ)

Gaara hat gesagt…

Καλοκαιρινές διακοπές σαλαλαλαλά ( ;

Gaara hat gesagt…

να προσθέσω και ένα που γράφει πάνω στο SOS Kinderdorfkalender:

Ideale sind unsere besseren Ichs.

jul hat gesagt…

Καλά απίστευτο αυτό που έκανες με τον χασαπόγερο!!!!!!χασχαχαχαχα
Παντως σε αυτη την φάση που είσαι....είμαι και εγώ...οποτε μην σκιάζεσαι :Ρ

Specter hat gesagt…

Περαστικά φιλαράκο. Δε κρατάει πολύ έτσι κι αλλιώς. Στο χέρι σου είναι βασικά αν το χειριστείς σωστά.
Αλήθεια ρε θεοπάλαβε τι έκανες στο χασάπη; χαχαχαχαχαχα, όλα τα λεφτά :)

Blogaki hat gesagt…

Κανονικά θα ζητούσα τα πνευματικά δικαιώματα για τη χρήση του "βρε ουστ" αλλά είσαι φίλος μου και σ'αφήνω να το λες σ'όλο τον κόσμο και να γουστάρεις!!!
Κι αμα θες βοήθεια για κράξιμο, πάρε με! Κι εγώ νεύρα έχω τώρα τελευταία!!
Μμμμμμμμουατς!!!!!

Anonym hat gesagt…

Nτριν ντριν!
γερμανος: ναι?
αυτη: ελα μωρο μου που εισαι?
γερμανος:...εχετε καλεσει τον τηλεφωνητη του γερμανού. Αυτη τη στιγμη βρισκομαι σε ολιγοημερη εξορμηση στις σπετσες. παρακαλω αφηστε μηνυμα. Μπιπ!!1
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

Desposini Savio hat gesagt…

μην ανησυχείς. το'χεις.
θα σου'ρθει σε ανύποπτο χρόνο και θα ξανασαρώσεις. είμαι σίγουρη!

[Germanos] hat gesagt…

@Gaara - καλοκαιρινες διακοπές , ε?
λιγο χλωμό pale το βλέπω!!
Καλο το τσιτατο , το ενθυμούμαι

@Jul - Τι να σου πω τζουλια, ειναι πολυς κοσμος στο ίδιο σημείο , εσυ τουλαχιστον εχεις και το βερζεβουλη να δινει ενα μεγαλειο στην επαγγελματικη ζωή σου

@Specter - Εχω μακρα παραδοση στους σωστους χειρισμούς , αυτο με φοβιζει λίγο

@bloggaki - καλα μολις βρω χρονο θα εχουμε αναλυση του θεματος

@lifewhispers - της λεω ειμαι Σπετσες μου λεει μα σε πηρα στο σπίτι της απανταω Σπετσες μένω
:)

@desposini - Ευχαριστω για τα καλα σου λόγια , φοβαμαι οτι οι ανθρωποι αλλάζουν και εγω δεν πολυ γουσταρω να αλλαξω , γιατι σπάω πλάκα με μένα πολλάκις