29.10.08

Δεν μου αρεσουν οι Τετάρτες

Ουτε τα παντζαρια μου αρεσουν αλλα θα επικεντρωθω στις Τετάρτες

Χθές θα μπορούσε να ειχε ξημερώσει Κυριακή ή καθαρά Δευτέρα ή εθνική εορτή - Θα μπορούσε με άλλα λόγια να είχε ξημερώσει μέρα σαν και αυτές που οι ανθρωποι εορτάζουν με χαρά σφαγές και πολέμους και σταυρώσεις που συνέβησαν στο απωτερο παρελθόν.

Οποτε σημερα θα ηταν Δευτέρα ή κατι παρόμοιο σε μεθεόρτιο.

Δυστυχώς χθές εξημέρωσε μια *ωραιότατη* μικροαστική Τετάρτη σαν και αυτες τις Τετάρτες που ντυνομαι και πάω στην δουλειά.

Οπότε σημερα ειναι Πέμπτη λογικά.

Αυτες οι εργάσιμες μικροαστικές Τετάρτες ειναι ολες απελπιστικά ιδιες μεταξύ τους σε σημείο που μετά την δωδεκάτη μεσημβρινή μπερδεύεις χρονολογίες και πρεπει να κοιτας την ημερομηνία στο κομπιούτερ για να θυμηθείς οτι εχουμε Οκτώβριο του 2006.

Κάτι Τεταρτες λοιπόν σαν την χθεσινή εγω σκέφτομαι ποσο γρηγορα περνάει ο χρόνος και ποσο μάταια ειναι όλα και ποσο ευκολα ο ανθρωπινος εγκέφαλος μπορεί να γεμίσει με σκατά (συγνωμη , με βανίλια ηθελα να πώ) και να βγάζει προς τα εξω ολες τις παρεκλίνουσες συμπεριφορές που προκυπτουν απο τον εγωισμό και να ερωτευεται πράγματα και ιδεες που δεν υπάρχουν και να θεωρεί ολες τις εγωιστικές μαλακίες φυσιολογικές και ολα τα λογικά πράγματα περίεργα.

Αλλα εμένα δεν με νοιάζει διότι τον τελευταίο καιρό εχω γίνει πολύ κυνικός σε σημείο που ακομα και αν εβλεπα UFO πανω απο την Γαμοστέρνας και ηταν Τετάρτη πρωί εγω θα αδιαφορούσα σε σημείο που ολοι γυρω μου θα νομιζαν οτι ημουν ανθρωπος του Bush και εργάζομαι για το public disclosure.

Θα παιρνα περισσότερα αν δούλευα για το Bush.....

Εχω και μια εμπειρία στις μηχανοραφίες.....

Αναρωτιέμαι πως να ναι οι Τετάρτες στο District of Columbia ....