18.11.08

Το Τέλος ειναι κοντά

Κάθομαι στο ημίφως του σαλονιού μου αναλογιζόμενος αν ολα γύρω μου φτάνουν στο Τέλος ή απλώς ο περίεργος νούς μου παραλογίζεται (γεγονός οχι τοσο σπάνιο).

Διοτι αν υπάρχει ενα Τέλος που μας πλησιάζει τοτε νομοτελειακά θα πρέπει να έχει υπάρξει μια Αρχή την οποία ομως αδυνατώ να ανακαλέσω ως ανάμνηση και για την οποία αδυνατώ να συλλέξω σαφής επιστημονικές αποδείξεις ύπαρξης.
Ο γρίφος των αρχαίων Μάγια για το ποιος προηγήθηκε (το αυγό ή η κότα) παραμένει άλυτος.
Και αν δεν εχει υπάρξει αρχή τοτε το αναμενόμενο Tελος θα παραμείνει ημιτελές.

Tο τέλος όμως είναι κοντά , το λένε και οι Αρχαίοι Μάγια στο ημερολόγιο τους - δες με τα ιδια σου τα μάτια :




















*
*
Το μονο τελος για το οποίο ειμαι βέβαιος , είναι το τέλος κυκλοφορίας που θα πληρώσω , οσο για την Αρχή (πχ εισαγγελική) , αυτή είναι ανύπαρκτη διοτι αν υπήρχε 1) ο Χαρδαβέλας δεν θα ειχε εκπομπή και 2) ο *ερευνητής* που προσπαθούσε να μας πείσει οτι η NASA παραδέχεται τις θεωρίες του θα ηταν στο Αιγινήτειο μαζι με αλλους λιγότερο παλάβρες ....

4 comments:

bbchris hat gesagt…

Τα ούφο υπάρχουν, έχω συναντήσει ένα σωρό από κοντά.
Αλλά δεν θα φέρουν την συντέλεια καθότι η βλακεία είναι ανίκητη.

Anonym hat gesagt…

Krataaa gia to telosss (kykloforias) to pio psyxro soy blemmaaa salala

Anonym hat gesagt…

τελικά κάθε Τελος (κυκλοφοριας π.χ) έχει και μια Αρχή (υπουργειο Μεταφορών).
:) :)

[Germanos] hat gesagt…

οκ , οκ παιδιά

Με χαρα βλέπω οτι Ο ΚΡΙΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΕΡ , εστω και σχόλιο