26.11.08

Ημερολόγιο Καταστρώματος

Ετσι ονομάζω τις σκόρπιες σκέψεις που κατακλύζουν το συνειδητό μερος της προσωπικότητος μου λίγο πριν πεσω ξερός για ύπνο.
Φλας μπάκ της καθημερινότητας που περιέχουν στιγμιότυπα απο την διάβαση της Χαμοστέρνας , σκηνές απο τη δουλειά , γεύση απο τον εταιρικό καφέ Jacobs και ολα υπο τους ηχους ενος περίεργου μικροαστικού σάουντρακ που άλλοτε ακούγεται σαν τραγούδι του Μητροπάνου και άλλοτε σαν εμβατήριο της προναζιστικής Γερμανίας.


Τέτοιες ωρες σκέφτομαι και θαυμαστές ιστορίες που (ευτυχώς) δεν έχω κάτσει ποτέ να γράψω στο χαρτί.
Εκμεταλευόμενος την δημιουργική αυτή δραστηριότητα του υποσυνείδητου τμήματος της προσωπικότητας μου σκέφτομαι να δημιουργήσω και μικρά βιντεο κλίπ υψηλού καλλιτεχνικού επιπέδου ή ταινίες μικρού μήκους που θα αποσπούσαν απιστευτα βραβεία και εγω θα γινόμουν μονομιάς πλούσιος και ετσι δεν θα ξαναπήγαινα ποτε στην Χαμοστέρνας κτλ

Επειδή ομως πέρασε η ώρα και πρέπει να πέσω ξερός για ύπνο , λεω να αφήσω την κινηματογράφηση για αύριο και να σας αφήσω με την πιο αξιοθρήνητη για ορισμένους μουσική επιλογή. Εμενα ομως μου αρεσε πολύ το ντουέτο της Petoula Clark με τον Ντεμη Ρούσο και επιμένω οτι ο τελευταίος πρέπει κάποτε να τραγουδήσει στους Μπλάκ Σάμπαθ



3 comments:

JoaN hat gesagt…

Ταινίες μικρού μήκος...βίντεο κλιπ.. χμ λέξεις κλειδιά. Τζόιν του δε κλαμπ :P

Provato hat gesagt…

αδυνατισμένο τον βλέπω εδώ τον Ντέμη

Unknown hat gesagt…

τι ωραιο φιναλε. αποκοιμηθηκα στην αγκαλια του ντεμη ρουσου