07.06.11

Ο κομήτης ερχεται

Φίλε Θανάση , 

Θα σου περιγράψω μια τυπική μέρα της ζωής μου γιατί ο ψυχίατρος με συμβούλευσε να κρατάω ημερολόγιο χωρις να ξερει ο κακομοίρης οτι δωμέσα περιγράφω αναλυτικά την δυστυχία μου. Και συγνώμη που κλείνω τα σχόλια αλλα τι να σχολιάσεις ρε κακομοίρη

Τον τελευταίο καιρό λοιπόν τα νεύρα μου ειναι σε κακό χάλι και μάλλον φταίει ο καφές ή τα  CLA που παίρνω για να βγώ γραμμωμένος στην παραλία.
Οτι και να φταίει επηρέασε και το ασυνείδητο μου με αποτέλεσμα να δω στον υπνο μου οτι πέταγα πάνω απο το Σύνταγμα με ενα απο αυτα τα τεράστια ρώσσικα πυροσβεστικά αεροπλάνα που ειχαν ερθει στις ασσύμετρες φωτιές του 2007 , το οποίο ομως ηταν γεμάτο με σκατά και αποκάτω μου στεκόσαντε πολιτικοί , ιντινιαδες αγανακτισμένοι , κουκουλοφόροι , αξυριστοι μηχανάκηδες , Ο Φέσσας , Ο Κόκαλης και ο ξαδερφος της Φριντας αυτος με το μούσι. 
Και γω πάταγα το κουμπί του Joystick και φευγανε τονοι σκατά προς τα κάτω και τελειωμό δεν ειχαν.
Επίσης λέει , μίλαγα με το μικρόφωνο και με ακούγανε οι σκατόπληκτοι απο κάτω 
Θέλατε Κουφονήσια και smart , φατε σκατά γαμω τα σπίτια σας , τωρα ηρθε το πλήρωμα του χρόνου : Μαζί τα φάγατε (τα σκατά) 



Και μετά το ευχάριστο αυτό ονειρον και αφού ξημέρωσε πηγα στη δουλειά και δούλευα ουλο το πρωινό και το μεσημεράκι με σκυμμένο το κεφάλι σαν το χρεωκοπημένο ζομπι που οντως ήμανε. Ολο το πρωι αναρωτιόμανε τι σκατά σήμαινε το ονειρο και γιατί ειχα γίνει τόσο κακός και δεν συμπαθούσα τους αγανακτισμένους κτλ. 
Εφυγα με τ' αυτιά κατεβασμένα διοτι εχω γινει ονειδος ανθρωπου κτλ


Γύρισα απο την δουλία το απογεματακι και εβλεπα λαίβ τους ιντινιάδες για να τους συμπαθήσω και να μην τους αδικώ (ζωντανή συνδεση με καναπέ Γερμανού) και ξαφνου θυμήθηκα ΤΙ ?
Κατι άλλα καλοκαίρια που μας δινανε δανεικά χωρις πρόβλημα και οι πολιτικοί ηταν καλοί και μεις Εβρωπαίοι και ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ που σημερα διαμαρτύρονται , ΤΟΤΕ συμμετείχαν με εθνική επαρση στην εναρξη λήξη ολυμπιακών και στις παράτες υποδοχής των ποδοσφαιριστών και τοτε με αγαλίαση ψυχής εσπασα αλλο ενα δόντι απο την τσατσάρα που εχω απο το 2008 και ενίοτε μετράω τις μέρες που θα μας χτυπήσει ο κομήτης και θα πάμε στο διάολο ολοι μαζι δημοκρατικά και οργανωμένα οπως ονειρεύομαι

Διότι μπορεί να μην εχω πυροσβεστικο με σκατά κουφάλες αλλα  ο Ελένης (πως το διαλο λέγεται) θα σκάσει στο Σύνταγμα κέντρο καταπως φαίνεται και ετσι ο Τζερμαν θα παει αναπαμένος στην κόλαση χωρις να χρειάζεται να γράφει ιστοριούλες και επιχειρήματα για να σας πείσει για τίποτε Θανάσηδες