27.06.11

Αμείλικτα ερωτήματα [Μπίτσις]


Δεν ξερω αν θα πέσει πανω μας  ο κομήτης Χόντα αλλα μάλλον φέτος θα πάω στα Κουφονήσια. Αν ομως ο κομήτης Χόντα πέσει στα Κουφονήσια ποσο πρέπει να πληρώσω το δίκλινο?

Αν τελικά μου ζητήσουνε  εκτακτη εισφορά για το 2010 (ολα αλλάζουν σαυτή τη χώρα) οπου τοτε εργαζόμουνα και τωρα δεν εργάζομαι , μπορώ και γω να πάω και γω στον πρώην εργοδότη μου και να ζητήσω μισθό τωρα που δεν εργάζομαι?

Αφου οι ΔΕΚΟ ησαντε κερδοφόρες και αποτελούν τα ασημικά του κράτους γιατι βγαίνανε στις τραπεζες και παιρνανε δάνεια με εγγύηση δημοσίου ? 
Δηλαδή αμα τα δικά σου ασημικά παίρνανε καταναλωτικά δάνεια στο ονομα σου ή σου τσιμπούσανε την πιστωτική απο το πορτοφόλι θα συνέχιζες να τα θεωρείς ασημικά ή θα τα ανεβαζες στο γιουτούμπι με πηχαίο τίτλο ITS ALIVE ?

Δηλαδή πας να μου πείς οτι ολοι αυτοί οι μαλάκες που βλέπω στην παραλιακή να γκαζώνουνε με το RX5 ειναι ανεργοι ή εργοστασιάρχες ? Δινει ο ΟΑΕΔ καρτα για βενζίνη ή εχουμε τοσα πολλά εργοστάσια ? 

Δηλαδή αμα ο μέσος εργαζόμενος στα Ελληνικά Πετρέλαια τσιμπάει 80k αβάδιστα και ο μέσος ηλεχτρολόγας της Βουλής άλλα τόσα χωρις καν να ειναι ηλεκτρολόγας εγω γιατι να παγαίνω στη βουλή να μουτζώνω και οχι στον καθρέφτη του σαλονιού ? Καθότι ουτε γω ξέρω να αλλάζω μπρίζα ουτε ξερω τιποτε απο Πετρέλαια. Αφου εχω τα τυπικά προσόντα γιατι να μην καλύπτω και γω πάγιες ανάγκες ? Πολλά ζητάω ? 

Ερώτηση Διοίκησης επιχειρήσεων : Αμα στα μεσα του χρονου εχεις προυπολογισμό με ελλειμα 15% , ποσους υπαλλήλους θα πρέπει να προσλάβεις ? 
(αφου ευτυχώς δεν απολύουμε - ας προσλάβουμε)

5 comments:

Tanila hat gesagt…

είστε ψεύτης κύριε και μάλιστα απρόσεκτος ψεύτης.
ακριβώς στο προηγούμενο κείμενο αποκαλύπτετε ότι εργάζεστε: "κάποιοι άλλοι πιστεύουν οτι ειμαι άνεργος (που τετοια τύχη)".
να σας ζητήσουν εισφορά και μάλιστα διπλή!

[Germanos] hat gesagt…

Ναι αλλα ο φιλος μου ο Θανασης ειναι ανεργος and I speak on his behalf

Tanila hat gesagt…

ποιος θανάσης;

pølsemannen hat gesagt…

Αυτοί με τα RX5 είναι άνεργοι εργοστασιάρχες. Δράμα η κατάστασις.

[Germanos] hat gesagt…

O Θανασης ο ανεργος

Το RX5 γεροντα ευλόγησον ειναι ανταλλακτικό HP , ηθελα να πω MX5