23.03.08

[10] + [17]


[10]
Ηταν άλλο ενα υποτονικό απόγευμα με εναν ανεξήγητα μουντό και υποτονικό καιρό. Σκεφτόμουν με τόση αισιοδοξία το μέλλον που μου ήρθε να μπήξω τα κλάματα.
Η Φ. κοίταζε με απλανες βλέμμα και παρόμοια απόγνωση το καπουτσίνο μπροστά της.

Σκέφτεσαι πού και πώς θα είσαι σε 10 χρόνια απο σήμερα ?


Η ερωτηση της πηρε σάρκα και οστά και πετάχτηκε μπροστά μου ως 3d projection του τραγουδιού που ακουγόταν.
Λυπάμαι ειλικρινά (αυτό ηταν το τραγούδι)
Ηταν ενας αρλεκίνος που γέλαγε σαν αυτούς που πετιούνται απο το κουτί. (αυτό ηταν η ερώτηση)


Λυπάμαι ειλικρινά που δεν θα σου δώσω μια πρωτότυπη απάντηση
Σε δέκα χρόνια απο τώρα θα είμαι ενας μαγκούφης χοντρός μικροαστός υπάλληλος γύρω στα πενήντα.
Θα απολαμβάνω τον καφέ μου κάθε Παρασκεύη απόγευμα στην γνωστή παραλιακή καφετέρια παρέα με την μεσόκοπη παιδική μου φίλη.
Ισως να μου αρέσουν ακόμα τα παιχνίδια στον υπολογιστή.
Ισως να εχω αγοράσει ενα καλύτερο αυτοκίνητο .
Ισως να εχω βαρεθεί να αλλάζω δουλειές.

Ισως πάλι να εχω φύγει και να ζω κάπου αλλού.


Κατι γέλαγε στο πισω μέρος του μυαλού μου αλλα δεν έδωσα ιδιαίτερη βάση εκείνη την στιγμή.
Αναψα ένα πούρο και είδα ολα τα πιτσιρίκια γύρω μου να με κοιτάνε με γουρλωμένα μάτια σαν να εβλεπαν τον ιδιο τον Fidel
Tωρα που το ξανασκέφτομαι δεν θα τον αναγνώριζαν αν τον έβλεπαν.




[17]
Επέστρεψα σπίτι και ασχολήθηκα με χαμηλού επιπέδου Internet surf , αυτό που προφανώς εχει κάνει τους ερευνητές traffic του Google να γελάνε υστερικά.

That Greek guy is querying Nazi base, Antarctica on Google Earth , again hah

Καθώς χτυπαγα την λέξη Antarctica χτυπαγε ταυτόχρονα και το καμπανάκι στο πισω μέρος του μυαλού μου αν υποθέσουμε οτι το μυαλό μου ειναι πιο υπαρκτό απο την βάση των Nazi στην Ανταρκτική.
Σήμερα το μεσημέρι αναρωτιόμουν για το που θα είμαι σε 10 χρόνια απο σήμερα..........
.....οταν ξερω οτι ο πλανήτης Νιμπίρου θα μας καταστρέψει το 2012.

Η ζωή οπως την ξεραμε θα πάψει να υπάρχει , οπως μεταξύ άλλων θα παψουν να υπαρχουν και τα πούρα ,οι τηγανητές πατάτες , ο καφες Λουμίδης και οι περισσότεροι απο μας.
Ασε που θα διαψευστεί και ο Λιακόπουλας και τα προφητικά του βιβλία.


Ειναι δεδομένο δηλαδή οτι θα ερθει ο Νιμπίρας δίπλα μας και θα γίνει της πουτ*νας , απλώς εγω το ειχα ξεχάσει να σας το πώ διοτι προηγούνται κατι αποβάσεις εξωγήινων , ενας τοτάλε κρίγκ κ.ο.κ

Αφου τελικά δεν θα ζήσω δεκα χρόνια γιατι να αγχώνομαι...

Σκέφτηκα και εβγαλα το μπουκαλάκι με το Ουίσκι , άναψα το πούρο και εβαλα τέρμα το αγαπημένο μου τραγούδι που είχα να το ακούσω απο τα 17

Killed by Death - Motorhead (ειναι ωραίο να ξαναγίνεσαι 17)

(οχι δεν θα βαλω σχετικό βίδεο)