13.03.08

7

Φίλε Θανάση,
Η στάνταρ θεματολογία των μπλόγκερς ( γράφω για συναισθήματα και παλιές φωτογραφίες, αγρυπνες νύχτες , δάκρυα απο το παράθυρο , φωτα του δρόμου, καλοκαίρια που δεν έζησα , τσιπούρες που δεν έφαγα κτλ ) εμπλουτισμένη με στοιχεία mid life crisis και γεροπαραξενιάς απησχόλησε ΚΑΙ τον γράφοντα για ενα -παραδόξως- μεγάλο χρονικό διάστημα.

Κατόπιν μου προέκυψε ενα new age θεματολογικό το οποίο και θυμάμαι ακόμα με ρίγη συγκινήσεως. Να μην παραλείψω επίσης και κάτι ιστορίες και κάτι κατηγοριοποιήσεις προαστίων , γυναικών , λεωφορείων κτλ που με απησχόλησαν επίσης.

Η θεματολογία του παρόντος μπλόγκ θα εξελιχθεί αβίαστα (βεβαίως βεβαίως) αλλα μεχρι να συμβεί αυτό ας πιάσω κάνα chain post απο τα μπαλάκια που μου χει πετάξει κόσμος.

(Oπως λέει και μια ψυχή : post που ακολουθεί - ΤΑ ΕΦΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ )

Εγω ελαττώματα ? Αναρωτήθηκα καθως εβλεπα την φάτσα μου στον καθρέφτη

Και μάλιστα εφτά ? Να μην γράψω για τα 7 γουρουνάκια καλύτερα?

Εγω εχω βρεί μόνο 6 - πάρτα :

1. Δεν είμαι λιγούρης ως άνδρας . Και θα μου πεις είναι ελάτωμα αυτό ? - Φυσικά !Θα εκανα περισσότερο σεχ αν ήμουν και δεν νομιζω οτι χρειάζεται αντιπαράδειγμα


2. Δεν είμαι ανεξίκακος (ούτε αλεξικέραυνος). Με άλλα λόγια κρατάω κακίες και το γουστάρω. Εχω λογαριασμό στο φατσοβιβλίο γιατι απλώς επρεπε να κάνω μπλόκ (4) άτομα
Τωρα που το σκέφτομαι : Θα εκανα περισσότερο σεχ αν ήμουν λιγότερο στριφνός και δεν νομιζω οτι χρειάζεται αντιπαράδειγμα


3. Δεν είμαι superman(οπως αποδεικνύεται). Ό πρωτος εργοδότης μου δεν το πίστευε και θεώρησε φυσιολογικό οτι επρεπε να παίρνω αδεια ανα τριετία , να δουλεύω Σαββατοκύριακα και στο τέλος να δεχτώ ως τόπο εργασίας τα Οινόφυτα Βοιωτίας. Οι επόμενοι εργοδότες πληρώνουν τα σπασμένα (νεύρα μου)
Για σεχ με σπασμένα νεύρα δεν συζητάμε


4. Δεν ακούω Ελληνικά και αγνοώ τα ονόματα των τραγουδιστών που μου τσαμπουνάτε συχνάκις. Επίσης δεν μου αρέσει το ποδόσφαιρο.Υπάρχουν γυναίκες που με θεωρούν gay επειδή δεν βλέπω ποδόσφαιρο.
Τωρα που το σκέφτομαι : Θα εκανα περισσότερο σεχ αν ήμουν περισσότερο macho και δεν νομιζω οτι χρειάζεται αντιπαράδειγμα

5. Δεν γουστάρω να οδηγώ γιατι αυτό με εκνευρίζει αφάνταστα. Το κάνω με το ζόρι
Παρεπιπτόντως Θα εκανα περισσότερο σεχ αν γινόμουν για παράδειγμα ο προσωπικός οδηγός της προγναθικής

6. [Μαλλον] δεν κάνω πολύ sex


ΥΓ
Ξαναδιαβάζοντας το ποστ , κρίνω οτι ο Σίγκμουντ και η θεωρία του πανσεξισμού επαληθεύεται για άλλη μια φορά (νομίζω?)
.