07.10.08

Nachricht

Μετά την καταστροφή του σύμπαντος απο την μαύρη τρύπα που ασπρισε και τα χθεσινά τρομοκρατικά χτυπήματα που δεν εγιναν , μειναμε μονο με τους εξωγήνιους που ερχονται στις 14/10/2008. Δες εδώ 

Επισης σήμερα επεσε και ενας ψωροκομήτης στο Σουδάν μετά πηγα Super Market , εφαγα μπάμιες γιαχνί και τάισα το γατί μια καινούργια γευση γουισκας που φοβήθηκα οτι δεν θα του αρεσε  αλλα έκαμα λάθος  διοτι έπεσε με τα μούτρα και ηπιεν και ολο το γαλα μονορούφι , ισως να διαισθάνεται και ο γατος οτι ερχεται το τέλος , ισως και να εχει γινει και αυτος κυνικός πλέον και να εχει αφήσει τους περιτούς προβληματισμούς.  

Η φιλτάτη αγορασε και ενα σκυλί ρομπότ μεταχειρισμένο γιατι η Σονυ δεν εβγαζει πια καινουργή και ολο το απογευμα το κοιτάγαμε καθως φορτιζε και μετα περπάταγε μεστο σπίτι της φιλτάτης χωρις να τρακέρνει πανω στα επιπλα διοτι τα εβλεπε. 

Μετα εβαλα το  i tunes και εφτιαχνε πλευλιστς στο ράντομ και εβαζε ενα τραγούδι Καζαντζίδη , ενα τραγούδι Σαντάνα ενα τραγούδι Κινγκτομ κάμ κτλ μεχρι που με πηρε ο υπνος και ειδα ενα προφητικό ονειρο που ελεγε οτι αυριο θα παμε εκδρομή με το σχολειο  στο εβραικό νεκροταφείο του Χοφτενσταλ και ολοι θα με κοιτανε περιεργα γιατι θα με νομιζουν για Εβραίο  και εγω θα μιλάω επίτηδες εβραικά και σε καποια στιγμή θα αρχισω να ψελνω με εβραικη προφορά αλλα εγω θα λέω τι μαλακες που ειστε Γερμανοί και τετοια προσβλητικά 

Μαλιστα θα ειναι τοσο το μενος μου κατά των Ναζι που θα γινει η μάπα μου μπλέ και θα σφίγγομαι και θα κοιτάω ολους τους Γερμανούς γυρω μου με αυστηρό βλέμα αναφωνώντας Αρατακαρνε τζαλαχουρίγια μπέν γαμω το σπίτι σας  

Δεν συνεχίζω με το ονειρο διοτι κοιμάμαι αυτη τη στιγμή και ειμαι στο Εβραικο νεκροταφείο του Βεσταφέσταλ πως το διαλο το λένε

Σαλόμ γαμω το κερατο μου