11.12.08

Να διαβάσει μονο ο Θανάσης

[Οχι ρε , δεν εχει e-mail ο Θανάσης, ουτε κομπιούτερ,αει στο διάλο]


Φίλε Θανάση που εισαι κάπου στην Ξενιτιά ,

Ειχα καιρό να σου γράψω διοτι εχω μπλέξει με τις μλκιες της μαιμούς και ολημερίς ανταλλάσω χεστηρια mail στην δουλειά.
Το βράδυ ασχολούμαι με το μαυροφορεμένο τουτο μπλόγκι που θωρείς - οπου γραφω και αλλα χεστηρια.
Μεσα στα σκατα ειμαι δηλαδής , ή στην μερέντα αν προτιμάς.

Get a life θα μου πεις και θα χεις δίκιο διοτι το Σεπτέβρη σε εχλεύαζα για τις μικροαστικές σου συνήθειες και τωρα μου την βγαίνεις και απο πάνω (παλιο μπουχέσα).

Τελος πάντων σε γράφω για να σου πω οτι σήμερα αισχύνομαι για τον εαυτό μου και φτήνω -με υψιλον- τα μουτρα μου στον καθρέφτη διοτι κανω λάθος σκέψεις και εχω λάθος ιδέες για τις οποίες πρέπει να εξοριστώ στην Γαμοστέρνας για παντα φίλε μου.

Και κάνω λάθος τραγικό που εξοργίζομαι με τον Ξηρό οταν μιλάει απο τη φυλακή για λαικες εξεγέρσεις και κινημα που θα σαρωσει τα πάντα διοτι μυρίζομαι οτι κατι τυπάκια σαν τον Ξηρό εχουν λόγο να προσπαθούν να μας πείσουν οτι το Φραπεδιστάν εχει υψηλή καταστολή και οτι εχουμε ενα πράγμα σα χούντα γυρω μας.

Ενω γνωρίζουν καλά οι Ξηροί οτι μονο μαλακία στον εγκέφαλο και απαιδεψιά εχουμε , κάτι που δεν περιορίζεται μονο στους ταριφες και στους μηχανάκηδες αλλα χτυπάει φυσικά και τους μπάτσους.
Το γνωρίζουν και το εκμεταλεύονται οι Ξηροί διοτι ο υπόδικος μπραβόμπατσος πυροβόλησε με την ιδια *τεχνη* που κανουν οπισθεν οι ταρίφες και την εκανε εντεχνως ανάποδα σαν κακοχυμένος λετσος μηχανάκιας με κινέζικο κράνος στην Χαμοστέρνας. Διοτι οι μπραβομπατσοι μονο τα 16χρονα πυροβολούν και ποτε τους Ξηρούς.

Δεν στεναχωριέμαι ΚΑ-ΘΟ-ΛΟΥ με τους πλιατσικολόγους (το πλιάτσικο μπαι δε γουέι θεωρείται secure transaction κατα την διάρκεια μιας πορείας) γιατι εγω δεν εχω μαγαζί και γιατι με καθησυχάζουνε οι Μοτορσαικλ μποις που μου λενε οτι ετσι πρέπει να γίνονται τα πράματα διοτι οι Αναρχικοι δεν κανουν περιφρούρηση ούτε σοβατιζουν ουτε βάφουν , σιγα μην ζητησουν και ενσημα.
Σωστό το κόβω σαν επιχείρημα.

Δεν στεναχωριέμαι επίσης ΚΑ-ΘΟ-ΛΟΥ με τα καμένα σπίτια και μαγαζιά γιατι ολοι οι Εβραίοι πρεπει να καουνε και να τους πάρουμε και τα δόντια.
Γιατι ψέμα ειναι οτι μας κλέβουνε ρε Αδόλφε , παρντόν Θανάση?

Στεναχωριεμαι μονο ρε Θανάση με τους ουραγούς a.k.a τους συγκροτημένοι νέοι με την μερέντα για εγκέφαλο.
Αυτοι δεν εχουνε καταλάβει οτι βαδίζουνε σε στρατιωτική παράταξη και βημα τους δίνουν οι αρχηγοί με τα πλιάτσικα και οι μπραβόμπατσοι και οτι ειναι χειρότεροι και απο τα ΜΑΤ και τους Εβραίους εποίκους και τους Χρυσαυγίτες που χασκογελάνε.

Αλλα ειναι τοσο μεγάλο λάθος αυτα που πιστεύω , που θα συνεχίσω την ζωή μου φτυνοντας τον καθρέφτη και απορώντας πως ο κάποτε λαμπρός νεανίας και φίλος σου κατέντησε τοσο συνομωσιολόγος και μηδενιστής.
Αισχυνομαι που ειμαι εγώ και ακούω Ντειβιντ Χασελχοφ για τιμωρία.
Το διπλό CD.